صفحه اصلی
آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده مطالعات بنیادین علم وفناوری
  • 18127 بازدید

 

آئین تکریم سرپرست پیشین و معارفه سرپرست  جدید معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری روز یکشنبه 1401/03/09 برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مطالعات بنیادین علم  وفناوری، در این مراسم که سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی رئیس پژوهشکده  و اعضای هئیت علمی پژوهشکده حضور داشتند، ضمن قدردانی از زحمات دکتر خیاطیان، دکتر کیارش فرتاش به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهکشده معرفی شدند.

 در ابتدای این جلسه، رئیس پژوهشکده با ذکراین نکته که پژوهشکده وارد مرحله‌ای جدید از فعالیت خود شده،تاکید کردند که اعضای هیئت علمی پژوهشکده با همکاری معاونت پژوهشی در راستای اهداف و سیاست‌های پژوهشکده تلاش ها و دستاوردهای  خود را افزایش دهند.

در ادامه، دکتر محمد‌صادق خیاطیان با تشکر از  همکاری سازنده  رئیس و اعضای هیئت علمی و کادر اجرایی پژوهشکده  گزارشی  از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی پژوهشکده در دوره  معاونت خود ارائه نمودند.

تدوین نظام مسائل پژوهشکده، انجام بیش از50 طرح پژوهشی  برون سازمانی، برگزاری4  همایش  بین المللی  و بیش از 100 نشست تخصصی در حوزه  فلسفه علم و فناوری  در سطح ملی و بین المللی ، راه اندازی رشته سیاستگذاری علم و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با نهاد های کلیدی علم فناوری کشور از جمله معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دانشگاه صنعتی شریف، راه‌اندازی مرکز نوآوری علوم اجتماعی و انسانی و راه اندازی مرکز علم و الهیات، بخشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشکده است که در گزارش دکتر خیاطیان  مورد اشاره قرار گرفت.

هم چنین دکتر فرتاش سرپرست جدید معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده مطالعات بنیادین علم وفناوری در سخنانی ضمن تشکر از رئیس پژوهشکده و دکتر خیاطیان برای انتصاب پست معاونت پژوهشکده، ابراز امیدواری کردند با  تداوم همکاری  و حمایت‌های رئیس و اعضای هیئت علمی و کادر اجرایی پژوهشکده، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های آموزشی –پژوهشی پژوهشکده  گام های موثری در سال های آتی برداشته شود.

 


 


افزودن نظرات